Inmiddels heb ik Ding 4 voorlopig af (de coach moet er nog wel even naar kijken) en net als bij 23 Dingen merk ik dat ik helemaal in de flow kom: alles wijkt voor de Dingen en daarnaast doe ik alleen wat echt niet anders kan. Dus ben ik voor de verandering eens blij dat er nog een heerlijke maaltijd in de koelkast staat en gaat de laptop weer op een ongeoorloofd laat tijdstip uit.
En ja, 's ochtends gaat hij in alle vroegte weer aan.
En daardoor werd het vanochtend nog spannend om op tijd bij de baas te komen. Ik had nog even het skypen in de praktijk gebracht en was kennelijk daarna nog online. Werd ik opeens gebeld en zag dat mijn beste vriend uit Frankrijk contact zocht. Na de eerste openingszinnen, waarbij ik hem wel zag en helemaal niet doorhad dat dat niet wederzijds was, vroeg ik wat ik moest doen. Het cameraatje met streepje erdoor aanklikken, dan had hij ook beeld. Dat lukte. Wel een beetje jammer dat ik alleen maar kon melden dat ik onmiddellijk weer ging afhaken, omdat ik al behoorlijk laat was. Toen heb ik het rode hoorntje aangeklikt in de veronderstelling dat ik het gesprek dan afbrak. Nu maar hopen dat dat echt zo was, anders heeft de arme man de hele dag aan het skypelijntje gehangen.
Ik aarzel of ik de leefregels weer even streng moet gaan toepassen als bij 23 Dingen. Dit zijn er maar 7 en ik vind het eigenlijk zo leuk!
Facebook : 2004 - 2014
12 jaar geleden
Geen opmerkingen:
Een reactie posten